wtorek, 29 lipca 2014

JANE IS BACK IN THE TOWN



WITAJCIE KOCHANI!
Po baaaaaaaaaardzo długiej przerwie od blogowania powracam do Was z masą nowych pomysłów, stylizacji, książek i przede wszystkim doświadczeń. Już za miesiąc nowy rok szkolny, a co za tym idzie(w moim przypadku:)) nowa szkoła. Jestem w końcu licealistką i do matury pozostało jeszcze dużo czasu, więc mam zamiar go poświęcić na coś, co naprawdę kocham. 
Postaram się, aby moje posty były dla Was ciekawe i przystępne oraz inspirujące. Dołożę wszelkich starań, aby dodawać je możliwie jak najczęściej. 
Chciałabym zapoczątkować serię notek, w których będę pisała o mojej drugiej miłości zaraz po modzie- KSIĄŻKACH:). 
Mam nadzieję, że nie zabraknie mi pomysłów na prowadzenie FASHION JUNGLE i, że tym razem nie poddam się tak szybko. 

Miłego czytania,
xoxo Jane


PS. Zapraszam Was do obserwowania mojego profilu na instagramie : KLIK



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz